Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ideální byt

Doufala jsem, že píšu nekonfliktní blog s porozuměním pro své bližní. Asi jsem byla příliš kritická a tak se to pokusím napravit. Budu chválit, chválit a chváli. Toto je tedy ideální český byt tak, jak nám o něm vyprávěla třeba paní Jaruš.

To už je ňákej rok zpátky, co sem se vdávala. To víte, že sme s tim mym chtěli, abysme to tu měli hezký. Obyvák jsme vymalovali na oranžovo, viděla sem to u sousedky a je to taková veselá barva jako sluníčko. Ve slevě jsme dostali takovou veselou květovanou sedačku. To vite, táta, teda ten muj, když se dívá na fotbal, tu tam něco vylije nebo si sedne do čipsů. Tak sme jako mysleli, že na ní nebude ňákej ten flek vidět. Televizi máme velikou, tu placatou, stála fůru peněz, eště dneska jí nemáme splacenou. Ale to víte, člověk příde z práce utahanej a co taky tady večer dělat. Někdy mi ale z toho trochu bolej voči. No a pak tam máme takový hezoučký skříňky, já nevim, za dřeva asi nejsou, nebyly drahý. Koupila jsem na ně takový umělý kytky, nemusej se zelejvat a sou pořád pěkně zelený. A na zeď jsme si pověsili takový krásný slunečnice, ňákej slavnej malíř to maloval. No k tomu oranžovýmu se pěkně hoděj.

Kuchyň máme sice starou, ale táta udělal nový dvířka. Tedy ještě mu asi dvoje chyběj, ale snad to do léta dodělá. Jen jsme to úplně nedomysleli a nemůžu úplně votevřít dveře vod lednice. Ale to je maličnost, trochu hnu se stolem a židlema a je to. Když jsme byli v lázních, koupili jsme si takový malovaný hrníčky, tak mi na ně ten muj udělal pěknou poličku. No a taky tam mám skleničky, co mi daly holky v práci.

Někde sem četla, že v ložnici má bejt zelená barva, že to pěkně uspává. Asi jsme to trochu přehnali, je to tam teď dost tmavý, ale co, člověk se tam de stejně jen vyspat. Na stěnách tam mám pěkně zarámovaný fotky z dovolený. A ještě sem zapomněla, že jsme si z Egypta přivezli takový ty jejich fajfky a dva velbloudy. Tak jednoho máme v obýváku a jednoho jsme dali na záchod, nějak se nikam nehodil.

Pak máme ještě takovej malej pokojíček, ale tam dáváme jen takový starý harampádí, asi to budem taky muset jednou vyklidit. No a nakonec záchod a koupelna. Já si hrozně ráda kupuje všelijakou tu kosmetiku, už to pomalu nemám kam dávat. No a to bude asi všechno. Hlavně, že je nám tu s tátou dobře, když si sednem v kuchyni ke kafíčku a rozsvítíme si takovou tu fialovou střapatou lampičku, co nám dala dcera k Vánocům, za nic bych to nevyměnila.

 

Autor: Veronika Kostová | pátek 10.2.2012 16:12 | karma článku: 9,72 | přečteno: 993x
  • Další články autora

Veronika Kostová

Myslím, že pan Slavomil Hubálek nemá pravdu

Včera jsem viděla reakci známého psychloga Slavomila Hubálka na polarizaci společnosti před nadcházejícími volbami. V krátkosti řekl, že Miloše Zemana volí méně vzdělaní a chudší lidé a Karla Schwarzenbergra inteligentnější, vzdělanější a bohatší. Myslím, že to není tak jednoduché.

22.1.2013 v 11:53 | Karma: 18,42 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Veronika Kostová

Street art v galerii???

Uznávám, že psát o výstavě, která se chýlí ke konci, není přliš chytré. Navíc je možné, že budu opakovat něčí názor. Přesto si tuto polemiku neodpustím. Už jsem se o tom pohádala se svými přáteli, tak jsem zvědavá na váš názor.

3.12.2012 v 19:27 | Karma: 6,36 | Přečteno: 543x | Diskuse| Kultura

Veronika Kostová

Je skutečně jedinou obranou zrušit předplatné?

Obvykle píšu na zcela jiná témata, ale dnes pohár mé trpělivost přetekl. Možná podobně jako vy mám na domovní schánce velkými písmeny "NEVHAZOVAT REKLAMU". Dlouho jsem tolerovala reklamní letáky, které přicházely společně s denním tiskem. Dnes jsem však našla letáky tři, včetně tlustého "katalogu" jedné nejmenované firmy na elektroniku. Noviny se tím pádem nevešly do schránky a byly napůl promočené.

29.11.2012 v 13:44 | Karma: 22,71 | Přečteno: 1364x | Diskuse| Ostatní

Veronika Kostová

Jaký názor na to máte vy?

Podle Ottova slovníku je umění "úmyslné tvoření nebo konání, jehož výsledek nad jiné výtvory a výkony vyniká jistou hodnotou již při pouhém nazírání a vnímání, tj. hodnotou estetickou".

8.7.2012 v 17:46 | Karma: 9,22 | Přečteno: 738x | Diskuse| Kultura

Veronika Kostová

Je to ještě umění?

Včera jsem podlehla podmanivé atmosféře muzejní noci a po delší době jsem se šla podívat do Veletržního paláce na sbírky moderního umění. A některé krátkodobé výstavy mladých umělců mě nutí k zamyšlení, zda se skutečně jedná o umění, které by mělo být vystavováno na půdě Národní galerie.

10.6.2012 v 11:49 | Karma: 21,81 | Přečteno: 1098x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 939x
Krizi středního věku řeším radikálně. Pokouším se pokračovat tam, kde jsem před 20 lety přestala - živit se uměním, konkrétně interiérovým designem.

Seznam rubrik

Oblíbené články