Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Je skutečně jedinou obranou zrušit předplatné?

Obvykle píšu na zcela jiná témata, ale dnes pohár mé trpělivost přetekl. Možná podobně jako vy mám na domovní schánce velkými písmeny "NEVHAZOVAT REKLAMU". Dlouho jsem tolerovala reklamní letáky, které přicházely společně s denním tiskem. Dnes jsem však našla letáky tři, včetně tlustého "katalogu" jedné nejmenované firmy na elektroniku. Noviny se tím pádem nevešly do schránky a byly napůl promočené.

Předpokládala jsem, že pokud si objednávám předplatné novin, budu dostávat NOVINY. Je samozřejmé, že i v těchto novinách bude inzerce, reklamní fotografie, apod. Co jsem ovšem nepředpokládala, že téměř každodenně budu dostávat vložené letáky, které jednoduše nechci a jasně jsem to deklarovala na schránce. Nehledě na to, že na titulní straně novin je často přilepený list, který odtržením roztrhne přední stranu!

Volala jsem tedy do oddělení předplatného, kde mi bylo řečeno, že tyto reklamy jsou součástí novin. Přestože se pracovník call centra několikrát snažil vyhnout přímé odpovědi, vychází mi z toho, že pokud nechci tuto formu reklamy, musím předplatné zrušit. 

Vzhledem k tomu, že o reklamu ve schánkách nemá zájem stále více lidí, našly společnosti cestu, jak ji přesto do našich domácností dostat. Skutečně je jediná obrana zrušit předplatné? Pokud mi bude denní tisk doručován bezplatně, ať se v té reklamě třeba ztratí, ale pokud za něco platím, chci jen přesně to, co jsem si objednala.

Vadí vám to také?

Autor: Veronika Kostová | čtvrtek 29.11.2012 13:44 | karma článku: 22,71 | přečteno: 1364x
  • Další články autora

Veronika Kostová

Myslím, že pan Slavomil Hubálek nemá pravdu

Včera jsem viděla reakci známého psychloga Slavomila Hubálka na polarizaci společnosti před nadcházejícími volbami. V krátkosti řekl, že Miloše Zemana volí méně vzdělaní a chudší lidé a Karla Schwarzenbergra inteligentnější, vzdělanější a bohatší. Myslím, že to není tak jednoduché.

22.1.2013 v 11:53 | Karma: 18,42 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Veronika Kostová

Street art v galerii???

Uznávám, že psát o výstavě, která se chýlí ke konci, není přliš chytré. Navíc je možné, že budu opakovat něčí názor. Přesto si tuto polemiku neodpustím. Už jsem se o tom pohádala se svými přáteli, tak jsem zvědavá na váš názor.

3.12.2012 v 19:27 | Karma: 6,36 | Přečteno: 543x | Diskuse| Kultura

Veronika Kostová

Jaký názor na to máte vy?

Podle Ottova slovníku je umění "úmyslné tvoření nebo konání, jehož výsledek nad jiné výtvory a výkony vyniká jistou hodnotou již při pouhém nazírání a vnímání, tj. hodnotou estetickou".

8.7.2012 v 17:46 | Karma: 9,22 | Přečteno: 738x | Diskuse| Kultura

Veronika Kostová

Je to ještě umění?

Včera jsem podlehla podmanivé atmosféře muzejní noci a po delší době jsem se šla podívat do Veletržního paláce na sbírky moderního umění. A některé krátkodobé výstavy mladých umělců mě nutí k zamyšlení, zda se skutečně jedná o umění, které by mělo být vystavováno na půdě Národní galerie.

10.6.2012 v 11:49 | Karma: 21,81 | Přečteno: 1098x | Diskuse| Ostatní

Veronika Kostová

Czech Grand Design 2012

Uvědomuju si, že mám nutkání psát blog jen, když mě něco rozladí. Když se mi něco nelíbí. Neznámená to tedy, že je vše špatné, jen o tom hezkém jsem líná psát.

23.4.2012 v 15:50 | Karma: 7,88 | Přečteno: 502x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 939x
Krizi středního věku řeším radikálně. Pokouším se pokračovat tam, kde jsem před 20 lety přestala - živit se uměním, konkrétně interiérovým designem.

Seznam rubrik

Oblíbené články