Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já, Claudius

2. 2. 2012 8:22
Prosím vás

napište aspoň jednou větou, co jste nám vlastně chtěla sdělit. P. S. Plazmovou TV mám.

0 0
možnosti

misaviki

2. 2. 2012 8:18
Plazma nebo LCD?

Plazma? Já bych řekla, že většina TV v domácnostech jsou spíše ploché LCD :-)   ale chápu, lidově se prostě placaté TV řekne plazma. Jen technická - co by jste si chtěla jiného koupit? Mám obavy, že TV krabicím už odzvonilo a koupit se moc nedají.

0 0
možnosti

anfrene

2. 2. 2012 8:11
...

zeny nikdy moc nerozumely technice;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 939x
Krizi středního věku řeším radikálně. Pokouším se pokračovat tam, kde jsem před 20 lety přestala - živit se uměním, konkrétně interiérovým designem.

Seznam rubrik

Oblíbené články