Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

misaviki

10. 2. 2012 10:20
?

To myslíte vážně? Když mám doma černou sedačku, nechci komunikovat s manželem? Svatá prostot....

1 0
možnosti

isabell

10. 2. 2012 10:00
....

Bílou sedačku (či spíš slonovou kost) jsem měla, koženou, abych nemusela neustále prát ty snímatelné potahy jak píšete. Vyhovovala mi (nám) co se týká materiálu, barva po čase už nikoliv, právě ona svítivost je na překážku.

Ovšem napasovat na odmítání světlých sedaček to, že by se mohla zadrhnout konverzace u jídelního stolu, to už chce opravdu obří oslí můstek :-/

1 0
možnosti

Vhelsing3

10. 2. 2012 8:33
Kdyz mate doma zvire, tak

cokoliv bileho je odsouzeni se predem k neustalemu cisteni ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Rudolfína

10. 2. 2012 8:45
Re: Kdyz mate doma zvire, tak

když máte malé děti tak taky

0 0
možnosti

MiroTR

10. 2. 2012 8:22
Nechápete víc věcí.

Hlavně to, že se většina lidí chce doma cítit pohodlně.  Jistě, možná je bílá sedačka "IN", ale já si radějí odpočinu na pohodlném kanapi (v tmavších barvách), než většinu času trávit údržbou bílé sedačky. ;-)

1 0
možnosti

Roman37a

10. 2. 2012 8:11
Prošel jsem mnoha domácnostmi

na třech kontinentech, ale přiznám se že jsem u nikoho, a to byli lidé z nejrůznějších sociálních a společenských vrstev, bílou sedačku neviděl. Mě osobně se bílá sedačka nelíbí. Mám rád barvy, nebojím se experimentovat. Bílá je dost nudná, sterilní, navozuje spíš nepříjemné pocity spojené s nemocnicí.

3 0
možnosti

kulička-v-trávě

10. 2. 2012 8:08
Bílou barvu nemám ráda.

Bílá je smutná a studená. Při sezení na bílé sedačce bych si připadala jako s p*delí ve sněhu.

3 0
možnosti

Maryša Šárecká

10. 2. 2012 8:06
Můžete stolovat

naprosto dokonale, ale pokud se v domácnosti vyskytují děti a zvěř, jsou některé varianty nábytku nevhodné- bílé sedačky, skleněné desky stolů, vysoké štíhlé vázy...

O osobním vkusu nemluvím. Ne každý má potřebu dělat z bytu operační sál anebo naopak babiččinu chaloupku.

1 0
možnosti

jarinka

10. 2. 2012 8:02
A proč tolik Čechů

odmítá jakoukoliv sedačku? Protože si bydlí, jak sami chtějí, ne jak jim kdokoliv doporučuje. Večeří taky, jak jim to pasuje. Co se týče barvy, bílá je smutná. To už raději černou, pokud vůbec nějakou.

1 0
možnosti

zly.previt

10. 2. 2012 8:01
Asi to bude tím,

že některým z nás se to opravdu, ale opravdu nelíbí. Přijde nám to krom nepraktičnosti i nudné. Jsou mezi námi tací, co mají bílou rádi jen na zdech a nábytek radši v přírodních barvách. A také se vás neptáme, co na té bílé vidíte. Mně osobně ty bílé interiéry navozují představu ordinace a modernu nemusím vůbec . Necítím se v ní dobře.

A kdyby bylo všechno stejné, byla by to nuda, ne?

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 939x
Krizi středního věku řeším radikálně. Pokouším se pokračovat tam, kde jsem před 20 lety přestala - živit se uměním, konkrétně interiérovým designem.

Seznam rubrik

Oblíbené články