Diskuse

Ideální byt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bára33

10. 2. 2012 18:25
Je smutné...

Je smutné, že jste nepochopila nic z toho, co se vám diskutující snažili pod původním článkem o bílé sedačce říct. A že místo abyste se zamyslela nad jejich názory, uděláte z většiny z nich v novém článku primitivní blbce. Mám obývák zařízený asi netypicky  - jen knížky, něco na sezení a na nízké knihovně stará, neplochá televize (moc u nás nejede), v obýváku nevečeřím, ale často piju kafe nebo víno (totéž i návštěvy), přesto bych si bílou sedačku nikdy nepořídila - prostě proto, že se mi chladná bílá barva v obýváku nelíbí. Tak prosím nedělejte z lidí s jiným názorem než vy nejaké primitivy

1 0
možnosti
V

vk1969

10. 2. 2012 18:49
Re: Je smutné...

Milá Báro,

Psala jsem sice o bílé sedačce, ale hlavně jsem chtěla psát o tom, že bydlení podřizujeme různým zvláštním vášním. Velmi dobře vím, že každému se líbí něco jiného a v podstatě je mi srdečně jedno, jestli máte doma třeba prolézačku. Jen si myslím, že bychom měli věci pojmenovat správnými jmény. Proč mi nikdo nenapsal, že večeří v obýváků a že je to největší slast, které nemohu porozumět. Jen mě diskutující chytali za slovo a vybírali, co se jim hodilo. A pak, co je to za diskuzi, kdy já vystupuji s plným jménem a identitou a ostatní jen pod přezdívkou. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 939x
Krizi středního věku řeším radikálně. Pokouším se pokračovat tam, kde jsem před 20 lety přestala - živit se uměním, konkrétně interiérovým designem.

Seznam rubrik

Oblíbené články